torsdag 10 december 2009

colonia suiza

igar besokte vi en liten schweizisk hippieby som jag tycker mycket om, den ar valdigt mysig.

inatt dromde jag att zelda var kritvit, hade fastingar pa hela kroppen, grava hoftledsfel och var tolv ar gammal. da jag forsokte ringa veterinaren sa bokade han den enda tiden som fanns overhuvudtaget, men han la pa innan jag fick veta vilken tid det var. nar jag ringde upp igen hade han stangt av telefonen. dumma drom.

for er som vill tycka att jag ar acklig har jag inte tvattat mitt har pa sex veckor ! sweeeeet!

jag maste aven beratta nar jag sag ante skriva om ufon pa facebook, vi sag ett ufo i puerto piramides. ett riktigt RIKTIGT livs levande ufo. alla sag den och jag tappade ogonen. stjarnhimlarna ar fortrollande!

1 kommentar:

  1. Så härligt du verkar ha det! Blir nästan lite avundsjuk :) haha, måste vara en otrolig upplevelse!

    SvaraRadera