tisdag 18 augusti 2009

varför ?

Du ska ha spö:P



Haha jag gillar reaktioner man får när man säger att man vill ha höst, snö och kyla! men jag undrar, blir det verkligen varmare för att nån smäller på mig :D let´s try !

bara för att göra det ännu kallare för ni som vill ha sommar måste jag lägga ut en liten bild !






Är inte detta underbart ?


alltså, jag måste in med några till










kusin minns du .. kallt kallt alltså.

och om mirjam läser, idag är det exakt på dagen prick två månader kvar, wihooo

2 kommentarer:

  1. Tyvärr blir det inte varmare även om man får spö,då skulle jag ge mig själv bitchslapar varje dag om det fick upp temperaturen:)
    Okej bilderna ser lite härliga ut men jag gillar bäst bilder från stranden,gräs och blommor haha!

    SvaraRadera
  2. Jo fan, den va en mysig dag... i medvind i alla fall =) Längtar också till lite svalare väder, inte för att det varit varmt idag. Blir Reykjavik i höst så när du är på delfin safari är jag väl på valsafari!

    SvaraRadera